tirsdag den 24. april 2007

Uge 3 - Messenger og Google Talk


Så lykkedes det sørme at komme på Messenger. Har dog lidt svært ved at se, hvordan det kan bruges seriøst her på jobbet i forhold til de opgaver jeg har. Men det kan jeg forhåbentlig blive klogere på i de kommende uger.
Jeg kan derimod godt se messenger som et godt redskab i fritiden. Jeg kan jo bare se på min teenagesøn derhjemme, hvordan han bruger det til at kommunikere med kammeraterne. Jeg må vist hjem og lære lidt af ham.
Jeg var også lige en lille tur rundt om Google Talk - det virker dog ikke særligt tillokkende. Måske mere om det på et senere tidspunkt.
Stor tak til Vickie og Marianne for deres support.

5 kommentarer:

Bente Jensen sagde ...

Du er bare for sej

Anne Ginnerup sagde ...

Det var nu aldrig gået uden Marianne og ikke mindst Vickies hjælpe. Så stor tak til dem..

Bente Jensen sagde ...

Med hensyn til det seriøse i Messenger, har jeg et indlæg "Mere Messenger" på min blog: 23ting-bentej.blogspot.com . Så bliver du meget klogere ;-)

Jens Steen Andersen sagde ...

Hej Anne,

Fin blog du har lavet :) Nu rykker min egen blog også for alvor :)

Anonym sagde ...

Kære Anne
Du er bare kanon god til alt.

Nyder at følge med i dine gøremål.

Knus til dig fra
Inge